• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Jak sądzisz?
Tak.
Nie.
Nie wiem.
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacja działania Korony Doświadczenia
#16
@Master_Of_Darkness argumentacji może być bez liku xD Do aktualnego działania korony można powiedzieć : 'Skoro korona jest takim niesamowitym przedmiotem, że nie tylko pokemon walczący dostaje expa to jeszcze mamy jak w bajce bo aż 6 pokemonów w drużynie może dostać expa'. I z tej strony z kolei wychodzi na to, że obecne expienie jest ułatwieniem expa bo doświadczenie zdobywa aż 6 pokemonów zamiast 2 Big Grin

A tak ogólnie to nie jestem specem od gier GBA, ale większość tych co mieli spory kontakt z tymi grami za właściwe uznaje działanie korony takie, na które proponowałem zmianę. To, które jest na PokeWars jest działaniem mniej stosowanym na GBA. Poza tym praktyczniejsze jest działanie o którym woła ta propozycja. Czy ta propozycja będzie ułatwiać expienie? Tak, bez dwóch zdań. Czy będzie to właściwe? Tak, czemu nie. Nie wołam o prostotę, która pozwoli szybko, łatwo i przyjemnie expić pokemona. Bo mimo zmiany działania dalej będzie trzeba harować w lokacji, bić się z pokemonami aby exp wpadał - tego ta propozycja nie zmieni.
 
Odpisz
#17
A może pogódźmy obie strony?
Niech admini dodadzą 2 wersje korony doświadczenia
Korona doświadczenia v1 działała by tak jak w większości gier pokemon(czyli tak jak wg pomysłodawcy)
Korona doświadczenia v2 działała by tak jak obecnie w grze(na niektórych grach na GBA był też taki system na przykład w pokemon Yellow)
 
Odpisz
#18
Macius zaproponował tutaj dość ciekawe rozwiązanie.
Nie mam nic przeciwko jeżeli OBECNA korona zostanie w grze. Ale wystarczy mieć 2 poki w drużynie i problem ROZWIĄZANY w magiczny sposób.
"Ty, który odważyłeś się zbeszcześcić kraj wschodzącego słońca... Ja, bóg Yato przy pomocy Sekki zrównam cię z ziemią i zmażę twój grzech!"

~Noragami Yato
 
Odpisz
#19
Propozycja całkiem sensowna. Też często mi to przeszkadzało - niejednokrotnie przez wystawienie jedynie dwóch przegrywa się masę walk z trenerami + nie ma się odpowiedniego poziomu przeciwników, by dobrze zarobić przy łapaniu ich. Przy dodaniu większej ilości by to ustabilizować trzeba by wydać z 400 drinków by wbić poziom na około 29 lvlu, także o czym my rozmawiamy Big Grin Jak najbardziej za.
 
Odpisz
#20
@Hollow można temu zaradzić. Mam pokemony na poziomach co 10 (czyli 10, 20, 30 itd) podtrenowane za 100-200k. To w zupełności wystarcza by sobie radziły Wink
"Ty, który odważyłeś się zbeszcześcić kraj wschodzącego słońca... Ja, bóg Yato przy pomocy Sekki zrównam cię z ziemią i zmażę twój grzech!"

~Noragami Yato
 
Odpisz
#21
Dobry pomysł więc dałem na Tak ale podoba mi się jak jest teraz.
 
Odpisz
#22
1. Pomysł zdecydowanie ułatwi expienie poków do zadań.
2. Nie każdemu chce się trenować poka od oaka żeby wygrywał więcej walk
 
Odpisz
#23
Jestem na nie. Takie "ulepszenie korony expu" sprawi, że zadania oaka i kombinowanie z "robieniem" ojców będą banalne.
 
Odpisz
#24
No ja tak samo jestem na nie.
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości